Branding

Branding

 Win-Win branding is ruim 20 jaar ervaring en kennis, opgedaan in werken met de beste, en meest succesvolle merken van de wereld. Daar kun je heel ingewikkeld en moeilijk over doen, maar ook hier geldt, dat het in essentie heel simpel is, en dat wil ik vooral zo houden.

Merken zijn niet meer of minder, dan een belofte naar iedereen waar de organisatie mee te maken heeft of van afhankelijk is. Uiteraard uw klanten, maar er zijn nog veel meer 'stakeholders'. Klopt de belofte, is er behoefte aan deze belofte? Maakt u deze belofte ook waar? Kunt u, met uw huidige organisatie, en medewerkers, met de door u gekozen producten en diensten deze belofte ook waar blijven maken? Al deze vragen zullen aan de orde komen, en niet alleen de vragen. Vooral de antwoorden, en de concrete maatregelen die nodig zijn zullen aan bod komen. Dat is wat Win-Win belooft.

Wij zijn tenslotte afhankelijk van uw winst, vandaar ons credo: “Alleen als u wint, winnen wij”

Case story

   logo coenradie case